divendres, 29 de febrer del 2008

REFLEXIÓ EDUCATIVA AMB MOVIMENT

He trobat molt interessant i ingeniós el primer vídeo, comença fent la comparació dels nens en època franquista amb l’exèrcit, ja que la disciplina que utilitzaven era massa dura, d’aquesta manera crec que no ensenyaven res, només a que els nens odiessin l’educació i ho veiessin com un concepte dolent, era una ensenyança inhumana.
Seguidament mostren que s’ha de fer una educació passiva, sobre tot lliure, que els nens l’entenguin així, que puguin transmetre-la com a punt positiu, i així Aprenen que es pot fer una educació passiva, lliure; que de l’altre manera mai ho podrien entendre.
Un punt molt important crec que es la motivació als nens, cosa que abans ni es passava pel cap motiva a un nen sinó era a cop de bastó.

En el segon vídeo parlen sobre la importància que pot tenir canviar conceptes d’ensenyança, i que estiguin més dirigits a les tecnologies, que al cap i a la fi, és cap on està encaminat al món, tot i que crec que també es bo ensenyar coses de sempre, llegir un llibre, apreciar la natura, etc., no té perquè se tot tecnològic.